Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Objednávky vytvořené od 16.3. do 18.3. budou z důvodu nemoci expedované 19.3.
Žádné produkty
Vrácení zboží zakoupeného on-line přes náš e-shop
Může se stát, že Vám dorazí balíček, ale zboží Vám nebude sedět tak jak by mělo a nebo celkově neodpovídá Vaším představám. V tomto případě máte právo na vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů.
Kde zboží vrátit
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:
Jitka Adlerová
Uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu (čistírna atd). Zboží nesmí být prané, nošené a nesmí mít odtržené cedulky. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Je vhodné zásilku též pojistit, za ztrátu zásilky neodpovídáme. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení ( případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Na klasický nákup v prodejně se vrácení zboží nevztahuje.